Podłącz zasilacz do gniazda zasilania w bazie. Podłącz przewód sieciowy do wejścia INTERNET i połącz z gniazdem LAN routera. Podłącz zasilacz dla ładowarki telefonu (słuchawki), naładuj baterię słuchawki, włącz słuchawkę.
Upewnij się, że stacja bazowa działa prawidłowo: wszystkie 3 diody LED wyświetlane na zielono wskazują, że baza jest podłączona do zasilania, podłączona do sieci Internet, zalogowana jest co najmniej jedna słuchawka.
Na słuchawce kliknij OK > Status > Baza. Na ekranie wyświetli się adres IP (np. 192.168.0.220). Lub naciśnij krótko przycisk na stacji bazowej co spowoduje, że słuchawka będzie dzwonić i wyświetlać adres IP na ekranie.
Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np. Internet Explorer lub Chrome) na komputerze podłączonym do tej samej sieci LAN co konfigurowany telefon. W pasku adresu przeglądarki wprowadź odczytany adres IP.
W oknie logowania wprowadź: nazwa użytkownika: admin oraz hasło: admin
Zmień język na polski w Status >Ustawienia
Przejdź do zakładki Konto i uzupełnij pola:
Aktywność linii: Włączone
Etykieta: dowolna nazwa
Nazwa wyświetlania: dowolna nazwa
Nazwa użytkownika: 7 cyfrowy numer konta SIP, najczęściej zaczynający się na 12…… Hasło: hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po rejestracji lub dodaniu konta SIP. Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu.
URL serwera: sip.supervoip.pl
Transport: TCP
Zapisz ustawienia przyciskiem: Potwierdź
Przejdź do zakładki Funkcje: Wybierz z menu po lewej stronie: Informacje ogólne Zmień domyślne parametry: Użyj Outbound Proxy przy połączeniach > Wyłączone
Info: Jeżeli słuchawka nie jest zarejestrowana do bazy lub chcesz zarejestrować dodatkowe słuchawki trzeba zarejestrować je ręcznie. Konta (linie) przypiszą się automatycznie w takiej kolejności jak zostaną zarejestrowane słuchawki. Link do filmu instruktażowego > tutaj
Porada: Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele bezprzewodowe
Podłącz przewód sieciowy do wejścia INTERNET i połącz z gniazdem LAN routera.
Podłącz zasilacz dla ładowarki telefonu (słuchawki), naładuj baterię słuchawki, włącz słuchawkę.
Aktywność linii: Włączone
Etykieta: dowolna nazwa
Nazwa wyświetlania: dowolna nazwa
Nazwa użytkownika: 7 cyfrowy numer konta SIP, najczęściej zaczynający się na 12……
Hasło: hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po rejestracji lub dodaniu konta SIP. Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu.
URL serwera: sip.supervoip.pl
Transport: TCP
Zapisz ustawienia przyciskiem: Potwierdź
Wybierz z menu po lewej stronie: Informacje ogólne
Zmień domyślne parametry: Użyj Outbound Proxy przy połączeniach > Wyłączone
Info:
Jeżeli słuchawka nie jest zarejestrowana do bazy lub chcesz zarejestrować dodatkowe słuchawki trzeba zarejestrować je ręcznie. Konta (linie) przypiszą się automatycznie w takiej kolejności jak zostaną zarejestrowane słuchawki.
Link do filmu instruktażowego > tutaj
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Tagi: Yealink DECT, Yealink konfiguracja, Yealink W52, Yealink W56P, Yealink W60, Yealink W70
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper