Podłącz zasilacz do gniazda zasilania w bazie.
Podłącz przewód sieciowy do wejścia INTERNET i połącz z gniazdem LAN routera
Podłącz zasilacz dla ładowarki telefonu (słuchawki)
Na telefonie kliknij OK > Status > Baza. Na ekranie wyświetli się adres IP (np. 192.168.0.220)
Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome). W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP bramki VoIP.
W oknie logowania wprowadź: nazwa użytkownika: admin oraz hasło: admin
Po zalogowaniu widoczna będzie zakładka Status, w zakładce Ustawienia zmień język na: polski
Przejdź do zakładki Konto i uzupełnij pola:
Aktywność linii: Włączone
Etykieta: dowolna nazwa
Nazwa wyświetlania: dowolna nazwa
Nazwa użytkownika: numer konta SIP
Hasło: hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków, jest wysyłane na adres email po rejestracji)
URL serwera: sip.supervoip.pl
Transport – TCP
Zapisz ustawienia przyciskiem Potwierdź
Przejdź do zakładki Funkcje
Wybierz z menu po lewej stronie: Informacje ogólne
Zmień domyślne parametry:
Użyj Outbound Proxy przy połączeniach > Wyłączone
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele bezprzewodowe
Podłącz zasilacz do gniazda zasilania w bazie.
Podłącz przewód sieciowy do wejścia INTERNET i połącz z gniazdem LAN routera
Podłącz zasilacz dla ładowarki telefonu (słuchawki)
Na telefonie kliknij OK > Status > Baza. Na ekranie wyświetli się adres IP (np. 192.168.0.220)
Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome). W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP bramki VoIP.
W oknie logowania wprowadź: nazwa użytkownika: admin oraz hasło: admin
Po zalogowaniu widoczna będzie zakładka Status, w zakładce Ustawienia zmień język na: polski
Przejdź do zakładki Konto i uzupełnij pola:
Aktywność linii: Włączone
Etykieta: dowolna nazwa
Nazwa wyświetlania: dowolna nazwa
Nazwa użytkownika: numer konta SIP
Hasło: hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków, jest wysyłane na adres email po rejestracji)
URL serwera: sip.supervoip.pl
Transport – TCP
Zapisz ustawienia przyciskiem Potwierdź
Przejdź do zakładki Funkcje
Wybierz z menu po lewej stronie: Informacje ogólne
Zmień domyślne parametry:
Użyj Outbound Proxy przy połączeniach > Wyłączone
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Tagi: Yealink konfiguracja, Yealink W52, Yealink W56P, Yealink W60, Yealink W70
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper