Konfiguracja integracji Thulium z SuperVoIP

Aby skonfigurować trunk w systemie Thulium idź do „Administracja” > Telekomunikacja > Operatorzy”

Wybierz z listy SuperVOIP i uzupełnij poniższe parametry:
Nazwa” – dowolna nazwa
Użytkownik” – numer konta SIP
Numer telefonu” numer
przypisany do konta SIP
Hasło” – hasło do konta SIP

Zapisz i przejdź do „Przekierowania połączeń” w Administracja > Telekomunikacja kliknij w prawym górnym rogu: „+Dodaj” aby skierować numer (połaczenia przychodzące) do centrali Thulium:

Ważne: W polu „Połączenia na numer” polski numer poprzedź 48, prawidłowy format to 48XXXXXXXXX Po dodaniu numeru przekieruj połączenia przychodzące do wybranej usługi w centrali Thulium.

Porada: W ostatnim kroku możesz dodać kolejny numer publiczny (stacjonarny lub komórkowy) z konta SuperVoIP. Aby centrala Thulium zarządzała przyjściem dla różnych Twoich numerów oraz prezentacją dla połączeń wychodzących potrzebujesz aktywną usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP:

Zaznacz „Tak” w usłudze SIP trunk w panelu SuperVoIP i pozostaw domyślną pozostałą konfigurację.
Zobacz jak dodać i włączyć usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP tutaj

Info:
Ruchem wychodzącym z centrali Thulium możesz zarządzać w panelu Thulium: Administracja > Telekomunikacja > Routing połączeń wychodzących


Opcje dodatkowe: obsługa SMS
Aby wysyłać wiadomości SMS z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”

Kliknij w nazwę usługi, w ustawieniach znajdź klucz API, skopiuj go i wprowadź go w systemie Thulium: Administracja > Zaawansowane > Konfiguracja kont e-mail i SMS
Zobacz jak dodać i włączyć usługę SuperVoIP API w panelu SuperVoIP tutaj

Konfiguracja kont e-mail i SMS > Dodaj konto > SMS > Skonfiguruj konto SMS

Po zatwierdzeniu danych przyciskiem „Zapisz” zobaczysz aktywne konto do wysyłki SMS:


Aby otrzymywać wiadomości SMS na numerach komórkowych obsługiwanych przez SuperVoIP przekieruj wiadomości SMS do systemu Thulium, w tym celu w panelu SuperVoIP kliknij w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
mceclip0.png
Zaznacz checkbox widoczny poniżej oraz uzupełnij zaznaczone pole indywidualnym adresem URL otrzymanym od Thulium:
mceclip1.png

Ważne:
Uzupełnij link o zmienne: ?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text} a następnie kliknij Zapisz.
Przykład: Twój indywidualny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip
Pełny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text}

Zobacz również:
SuperVoIP API
Usługa SMS
Konfiguracja VoIP na stronie producenta
Konfiguracja SMS na stronie producenta