Aby skonfigurować trunk w systemie Thulium idź do „Administracja” > Telekomunikacja > Operatorzy”
Wybierz z listy SuperVOIP i uzupełnij poniższe parametry: „Nazwa” – dowolna nazwa „Użytkownik” – numer konta SIP „Numer telefonu” numer przypisany do konta SIP „Hasło” – hasło do konta SIP
Zapisz i przejdź do „Przekierowania połączeń” w Administracja > Telekomunikacja kliknij w prawym górnym rogu: „+Dodaj” aby skierować numer (połaczenia przychodzące) do centrali Thulium:
Ważne: W polu „Połączenia na numer” polski numer poprzedź 48, prawidłowy format to 48XXXXXXXXX Po dodaniu numeru przekieruj połączenia przychodzące do wybranej usługi w centrali Thulium.
Porada: W ostatnim kroku możesz dodać kolejny numer publiczny (stacjonarny lub komórkowy) z konta SuperVoIP. Aby centrala Thulium zarządzała przyjściem dla różnych Twoich numerów oraz prezentacją dla połączeń wychodzących potrzebujesz aktywną usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP:
Zaznacz „Tak” w usłudze SIP trunk w panelu SuperVoIP i pozostaw domyślną pozostałą konfigurację. Zobacz jak dodać i włączyć usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP tutaj
Info: Ruchem wychodzącym z centrali Thulium możesz zarządzać w panelu Thulium: Administracja > Telekomunikacja > Routing połączeń wychodzących
Opcje dodatkowe: obsługa SMS Aby wysyłać wiadomości SMS z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Kliknij w nazwę usługi, w ustawieniach znajdź klucz API, skopiuj go i wprowadź go w systemie Thulium: Administracja > Zaawansowane > Konfiguracja kont e-mail i SMS Zobacz jak dodać i włączyć usługę SuperVoIP API w panelu SuperVoIP tutaj
Po zatwierdzeniu danych przyciskiem „Zapisz” zobaczysz aktywne konto do wysyłki SMS:
Aby otrzymywać wiadomości SMS na numerach komórkowych obsługiwanych przez SuperVoIP przekieruj wiadomości SMS do systemu Thulium, w tym celu w panelu SuperVoIP kliknij w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
Zaznacz checkbox widoczny poniżej oraz uzupełnij zaznaczone pole indywidualnym adresem URL otrzymanym od Thulium:
Ważne: Uzupełnij link o zmienne: ?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text} a następnie kliknij Zapisz. Przykład: Twój indywidualny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip Pełny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text}
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Thulium CRM
Thulium CRM
Konfiguracja integracji Thulium z SuperVoIP
Aby skonfigurować trunk w systemie Thulium idź do „Administracja” > Telekomunikacja > Operatorzy”
Wybierz z listy SuperVOIP i uzupełnij poniższe parametry:
„Nazwa” – dowolna nazwa
„Użytkownik” – numer konta SIP
„Numer telefonu” numer
przypisany do konta SIP
„Hasło” – hasło do konta SIP
Zapisz i przejdź do „Przekierowania połączeń” w Administracja > Telekomunikacja kliknij w prawym górnym rogu: „+Dodaj” aby skierować numer (połaczenia przychodzące) do centrali Thulium:
Ważne: W polu „Połączenia na numer” polski numer poprzedź 48, prawidłowy format to 48XXXXXXXXX Po dodaniu numeru przekieruj połączenia przychodzące do wybranej usługi w centrali Thulium.
Porada: W ostatnim kroku możesz dodać kolejny numer publiczny (stacjonarny lub komórkowy) z konta SuperVoIP. Aby centrala Thulium zarządzała przyjściem dla różnych Twoich numerów oraz prezentacją dla połączeń wychodzących potrzebujesz aktywną usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP:
Zaznacz „Tak” w usłudze SIP trunk w panelu SuperVoIP i pozostaw domyślną pozostałą konfigurację.
Zobacz jak dodać i włączyć usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP tutaj
Info:
Ruchem wychodzącym z centrali Thulium możesz zarządzać w panelu Thulium: Administracja > Telekomunikacja > Routing połączeń wychodzących
Opcje dodatkowe: obsługa SMS
Aby wysyłać wiadomości SMS z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Kliknij w nazwę usługi, w ustawieniach znajdź klucz API, skopiuj go i wprowadź go w systemie Thulium: Administracja > Zaawansowane > Konfiguracja kont e-mail i SMS
Zobacz jak dodać i włączyć usługę SuperVoIP API w panelu SuperVoIP tutaj
Konfiguracja kont e-mail i SMS > Dodaj konto > SMS > Skonfiguruj konto SMS
Po zatwierdzeniu danych przyciskiem „Zapisz” zobaczysz aktywne konto do wysyłki SMS:
Aby otrzymywać wiadomości SMS na numerach komórkowych obsługiwanych przez SuperVoIP przekieruj wiadomości SMS do systemu Thulium, w tym celu w panelu SuperVoIP kliknij w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
Zaznacz checkbox widoczny poniżej oraz uzupełnij zaznaczone pole indywidualnym adresem URL otrzymanym od Thulium:
Ważne:
Uzupełnij link o zmienne: ?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text} a następnie kliknij Zapisz.
Przykład: Twój indywidualny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip
Pełny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text}
Zobacz również:
SuperVoIP API
Usługa SMS
Konfiguracja VoIP na stronie producenta
Konfiguracja SMS na stronie producenta
Tagi: Thulium, Thulium CRM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper