Aby skonfigurować trunk w systemie Thulium idź do „Administracja” > Telekomunikacja > Operatorzy”
Wybierz z listy SuperVOIP i uzupełnij poniższe parametry: „Nazwa” – dowolna nazwa „Użytkownik” – numer konta SIP „Numer telefonu” numer przypisany do konta SIP „Hasło” – hasło do konta SIP
Zapisz i przejdź do „Przekierowania połączeń” w Administracja > Telekomunikacja kliknij w prawym górnym rogu: „+Dodaj” aby skierować numer (połaczenia przychodzące) do centrali Thulium:
Ważne: W polu „Połączenia na numer” polski numer poprzedź 48, prawidłowy format to 48XXXXXXXXX Po dodaniu numeru przekieruj połączenia przychodzące do wybranej usługi w centrali Thulium.
Porada: W ostatnim kroku możesz dodać kolejny numer publiczny z konta SuperVoIP, aby centrala Thulium zarządzała przyjściem dla różnych Twoich numerów oraz prezentacją dla połączeń wychodzących potrzebujesz aktywną usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP, zobacz jak dodać usługę tutaj Ruchem wychodzącym z centrali Thulium możesz zarządzać w „Routing połączeń wychodzących”.
Opcje dodatkowe: obsługa SMS
Aby wysyłać wiadomości SMS z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API, następnie wprowadź go w systemie Thulium
Aby otrzymywać wiadomości SMS na numerach komórkowych obsługiwanych przez SuperVoIP przekieruj wiadomości SMS do systemu Thulium, w tym celu w panelu SuperVoIP kliknij w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu: Zaznacz checkbox widoczny poniżej oraz uzupełnij zaznaczone pole indywidualnym adresem URL otrzymanym od Thulium: Ważne: Uzupełnij link o zmienne: ?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text} a następnie kliknij Zapisz. Przykład: Twój indywidualny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip Pełny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text}
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Thulium CRM
Thulium CRM
Konfiguracja integracji Thulium z SuperVoIP
Aby skonfigurować trunk w systemie Thulium idź do „Administracja” > Telekomunikacja > Operatorzy”
Wybierz z listy SuperVOIP i uzupełnij poniższe parametry:

„Nazwa” – dowolna nazwa
„Użytkownik” – numer konta SIP
„Numer telefonu” numer
przypisany do konta SIP
„Hasło” – hasło do konta SIP
Zapisz i przejdź do „Przekierowania połączeń” w Administracja > Telekomunikacja kliknij w prawym górnym rogu: „+Dodaj” aby skierować numer (połaczenia przychodzące) do centrali Thulium:

Ważne: W polu „Połączenia na numer” polski numer poprzedź 48, prawidłowy format to 48XXXXXXXXX Po dodaniu numeru przekieruj połączenia przychodzące do wybranej usługi w centrali Thulium.
Porada: W ostatnim kroku możesz dodać kolejny numer publiczny z konta SuperVoIP, aby centrala Thulium zarządzała przyjściem dla różnych Twoich numerów oraz prezentacją dla połączeń wychodzących potrzebujesz aktywną usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP, zobacz jak dodać usługę tutaj
Ruchem wychodzącym z centrali Thulium możesz zarządzać w „Routing połączeń wychodzących”.
Opcje dodatkowe: obsługa SMS
Aby wysyłać wiadomości SMS z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”,
pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API, następnie wprowadź go w systemie Thulium

Aby otrzymywać wiadomości SMS na numerach komórkowych obsługiwanych przez SuperVoIP


przekieruj wiadomości SMS do systemu Thulium, w tym celu w panelu SuperVoIP kliknij w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
Zaznacz checkbox widoczny poniżej oraz uzupełnij zaznaczone pole indywidualnym adresem URL otrzymanym od Thulium:
Ważne:
Uzupełnij link o zmienne: ?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text} a następnie kliknij Zapisz.
Przykład: Twój indywidualny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip
Pełny URL to: https://twoje_konto.thulium.com/panel/tickets/incoming/supervoip?from_number={from_number}&to_number={to_number}&text={text}
Zobacz również:
SuperVoIP API
Usługa SMS
Konfiguracja VoIP na stronie producenta
Konfiguracja SMS na stronie producenta
Tagi: Thulium, Thulium CRM
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń