Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować: – konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać – ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne: Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa “Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być przypisany do konta SIP. Zobacz jak dodać numer wewnętrzny tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Monitoring rozmów wychodzących
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować:
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać
– ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne:
tutaj
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa “Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być przypisany do konta SIP.
Zobacz jak dodać numer wewnętrzny
Tagi: monitoring rozmów, podsłuchiwanie rozmów
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja cesja konta dokumenty do numeru grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip przeniesienie numeru regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper