– zdefiniować, które konta SIP będą mogły używać usługi, – ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę „Moje konto” / „Usługi” rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę „Monitoring rozmów„
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
W ustawieniach możesz zdefiniować – konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać, – ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
Ważne: Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być skonfigurowany do konta SIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Monitoring rozmów wychodzących
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować, które konta SIP będą mogły używać usługi,
– ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę „Moje konto” / „Usługi” rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę „Monitoring rozmów„
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
W ustawieniach możesz zdefiniować
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać,
– ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
Ważne:
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być skonfigurowany do konta SIP.
Tagi: monitoring rozmów, podsłuchiwanie rozmów
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper