Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Ustawienia umożliwiają:

– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
– godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
– ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
– powiadomienie o niedostępności numeru,
– definiowanie czarnej listy numerów oraz nadawców SMS

➡️ Blokowanie / odblokowywanie połączeń wychodzących

Kliknij w Moje konto w zakładkę “Bezpieczeństwo”

Przejdź do sekcji > Połączenia wychodzące:

Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.

W kolumnie “Maksymalny koszt za minutę połączenia…” możesz ustalić blokadę z numerami dla których stawka za jedną minutę wynosi powyżej ustalonej kwoty, np. 1 PLN. Brak cyfry oznacza brak limitu.

🛑 Możesz ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.

⚠️ Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.

🔄 Możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku wykonywania połączeń z prezentacją numerem spoza obszaru EOG, np. USA.
⚠️ Takie połączenia są domyślnie zablokowane, zobacz mceclip0.png Cennik połączeń

➡️ Monitorowanie dostępności numeru
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.

Przejdź do sekcji > Monitorowanie numerów

➡️ Ograniczenie czasu połączeń wychodzących
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz ograniczyć dni i godziny w jakich będą realizowane połączenia wychodzące.

Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń

➡️ Czarna lista numerów

Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz “Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.

Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr. 


➡️ Blokady wiadomości SMS

Możesz zablokować globalnie wszystkie przychodzące wiadomości SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) – przesuń suwak w prawo aby włączyć blokadę.

Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz blokadę globalną i kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu z obsługą SMS – odznacz checboxy w sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS”, konfigurację zobacz tutaj

Czarna lista nadawców SMS
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS od indywidualnych nadawców dodaj ich numery lub nazwy do czarnej listy.

🔄 Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz mceclip0.png Przekierowanie SMS

🔗 Zobacz również:
Cennik połączeń
Przekierowanie SMS


📺 Zobacz ustawienia zakładki bezpieczeństwo w naszym nowym panelu ▶️