Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących, – godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia, – ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP, – powiadomienie o niedostępności numeru, – definiowanie czarnej listy numerów oraz nadawców SMS
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
Kliknij zakładkę Bezpieczeństwo > Połączenia i SMS
Przejdź do sekcji > Uprawnienia kont SIP
⚠️ Ustawiając suwak na Tak odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
W kolumnie “Maksymalny koszt za minutę połączenia…” możesz ustalić blokadę z numerami dla których stawka za jedną minutę wynosi powyżej ustalonej kwoty, np. 1 PLN. Brak cyfry oznacza brak limitu.
🛑 Możesz ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
⚠️ Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
🔄 Możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku wykonywania połączeń z prezentacją numerem spoza obszaru EOG, np. USA. ⚠️ Takie połączenia są domyślnie zablokowane, zobacz Cennik połączeń
➡️ Monitorowanie dostępności numeru Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
Przejdź do sekcji > Monitorowanie numerów
Przejdź do > Monitoring numerów
➡️ Ograniczenie czasu połączeń wychodzących Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz ograniczyć dni i godziny w jakich będą realizowane połączenia wychodzące.
Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
Przejdź do > Ograniczanie czasu połączeń
➡️ Czarna lista numerów
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz “Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.
Przejdź do > Czarna lista numerów
Kliknij przycisk Dodaj aby dodać numery do czarnej listy.
➡️ Blokady wiadomości SMS
Możesz zablokować globalnie wszystkie przychodzące wiadomości SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) – przesuń suwak w prawo aby włączyć blokadę.
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz blokadę globalną i kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu z obsługą SMS – odznacz checboxy w sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS”, konfigurację zobacz tutaj
Czarna lista nadawców SMS Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS od indywidualnych nadawców dodaj ich numery lub nazwy do czarnej listy.
➡️ Jeżeli chcesz zablokować globalnie przychodzące SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) przejdź do SMS przychodzące i przesuń suwak w prawo.
➡️ Jeżeli chcesz zablokować SMS od indywidualnych nadawców przejdź do > Czarna lista SMS
Kliknij przycisk Dodaj aby dodać numery lub nazwy nadawców SMS do czarnej listy.
🔄 Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz Przekierowanie SMS
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Zakładka bezpieczeństwo
Ustawienia umożliwiają:
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
– godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
– ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
– powiadomienie o niedostępności numeru,
– definiowanie czarnej listy numerów oraz nadawców SMS
➡️ Blokowanie / odblokowywanie połączeń wychodzących
Kliknij w Moje konto w zakładkę “Bezpieczeństwo”
Przejdź do sekcji > Połączenia wychodzące:
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
Kliknij zakładkę Bezpieczeństwo > Połączenia i SMS
Przejdź do sekcji > Uprawnienia kont SIP
⚠️ Ustawiając suwak na Tak odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
W kolumnie “Maksymalny koszt za minutę połączenia…” możesz ustalić blokadę z numerami dla których stawka za jedną minutę wynosi powyżej ustalonej kwoty, np. 1 PLN. Brak cyfry oznacza brak limitu.
🛑 Możesz ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
⚠️ Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
🔄 Możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku wykonywania połączeń z prezentacją numerem spoza obszaru EOG, np. USA.
Cennik połączeń
⚠️ Takie połączenia są domyślnie zablokowane, zobacz
➡️ Monitorowanie dostępności numeru
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
Przejdź do sekcji > Monitorowanie numerów
Przejdź do > Monitoring numerów
➡️ Ograniczenie czasu połączeń wychodzących
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz ograniczyć dni i godziny w jakich będą realizowane połączenia wychodzące.
Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń

Przejdź do > Ograniczanie czasu połączeń
➡️ Czarna lista numerów
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz “Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.

Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.

Przejdź do > Czarna lista numerów
Kliknij przycisk Dodaj aby dodać numery do czarnej listy.
➡️ Blokady wiadomości SMS
Możesz zablokować globalnie wszystkie przychodzące wiadomości SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) – przesuń suwak w prawo aby włączyć blokadę.
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz blokadę globalną i kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu z obsługą SMS – odznacz checboxy w sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS”, konfigurację zobacz tutaj
Czarna lista nadawców SMS
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS od indywidualnych nadawców dodaj ich numery lub nazwy do czarnej listy.
➡️ Jeżeli chcesz zablokować globalnie przychodzące SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) przejdź do SMS przychodzące i przesuń suwak w prawo.
➡️ Jeżeli chcesz zablokować SMS od indywidualnych nadawców przejdź do > Czarna lista SMS
Kliknij przycisk Dodaj aby dodać numery lub nazwy nadawców SMS do czarnej listy.
🔄 Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz
Przekierowanie SMS
🔗 Zobacz również:
Cennik połączeń
Przekierowanie SMS
–
📺 Zobacz ustawienia zakładki bezpieczeństwo w naszym nowym panelu ▶️
Tagi: Bezpieczeństwo, blokada połączeń, blokada SMS, Blokady połączeń wychodzących, czarna lista, EOG, jak odblokować rozmowy wychodzące, Jak zablokować numer, Monitorowanie dostępności, Monitorowanie numerów, Ograniczanie czasu połączeń, zablokowana klasa
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper