Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Numery stacjonarne oraz komórkowe (z naszej puli oraz przeniesione – obsługiwane aktualnie przez SuperVoIP) możesz przenieść do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą, z nim zawrzesz nowe zobowiązanie ze starym numerem. Zmiana operatora może spowodować też zmianę rodzaju usługi, np. dla numeru komórkowego z VoIP na GSM.
Aby proces przebiegł sprawnie podaj operatorowi prawidłowe dane abonenta (sprawdź w zakładce Dane na koncie SuperVoIP) oraz nasze dane (operatora dawcy), które znajdziesz poniżej. Przenoszony numer musi znajdować się na Twoim koncie abonenckim oraz musi być aktywny do dnia przeniesienia – ewentualna blokada nakładana jest przez system przy stanie ujemnym i jest widoczna w panelu.
Nie jest wymagane żadne dodatkowe działanie z Twojej strony w stosunku do SuperVoIP w trakcie przeniesienia numeru, również wszystkie informacje w trakcie procesu uzyskasz od operatora biorcy. Nie musisz wypowiadać umowy dla kont prepaid, dla kont postpaid okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
Przeniesienie numeru nie jest równoznaczne z zamknięciem pozostałych usług (nawet jeśli upoważniłeś do wypowiedzenia umowy operatora biorcę) dlatego jeżeli Twój numer został już przeniesiony, nie masz innego numeru w SuperVoIP i nie chcesz korzystać w przyszłości z naszych usług – usuń samodzielnie konto abonenckie w zakładce Dane, więcej info jak usunąć konto tutaj
Przeniesienie numeru regulują przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 t.j.) i „Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych” (Dz. U. Nr 249, poz. 1670)
Nasze dane: ST LINE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań NIP: 779-246-72-42, Regon: 367731529 KRS: 0000684755, Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Wpis do UKE: 12096
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak przenieść numer do innego operatora
Numery stacjonarne oraz komórkowe (z naszej puli oraz przeniesione – obsługiwane aktualnie przez SuperVoIP) możesz przenieść do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą, z nim zawrzesz nowe zobowiązanie ze starym numerem. Zmiana operatora może spowodować też zmianę rodzaju usługi, np. dla numeru komórkowego z VoIP na GSM.
Aby proces przebiegł sprawnie podaj operatorowi prawidłowe dane abonenta (sprawdź w zakładce Dane na koncie SuperVoIP) oraz nasze dane (operatora dawcy), które znajdziesz poniżej. Przenoszony numer musi znajdować się na Twoim koncie abonenckim oraz musi być aktywny do dnia przeniesienia – ewentualna blokada nakładana jest przez system przy stanie ujemnym i jest widoczna w panelu.
Nie jest wymagane żadne dodatkowe działanie z Twojej strony w stosunku do SuperVoIP w trakcie przeniesienia numeru, również wszystkie informacje w trakcie procesu uzyskasz od operatora biorcy. Nie musisz wypowiadać umowy dla kont prepaid, dla kont postpaid okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
Przeniesienie numeru nie jest równoznaczne z zamknięciem pozostałych usług (nawet jeśli upoważniłeś do wypowiedzenia umowy operatora biorcę) dlatego jeżeli Twój numer został już przeniesiony, nie masz innego numeru w SuperVoIP i nie chcesz korzystać w przyszłości z naszych usług – usuń samodzielnie konto abonenckie w zakładce Dane, więcej info jak usunąć konto tutaj
Przeniesienie numeru regulują przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 t.j.) i „Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych” (Dz. U. Nr 249, poz. 1670)
Nasze dane:
ST LINE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań
NIP: 779-246-72-42, Regon: 367731529
KRS: 0000684755, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy
Wpis do UKE: 12096
Tagi: przeniesienie numeru do innego operatora
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper