Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta: zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta: kliknij ikonę profilu: Profil > Dane autoryzacyjne w wierszu Usuń konto > kliknij link:
Ważne: Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info: Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak usunąć konto abonenckie?
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
kliknij ikonę profilu: Profil > Dane autoryzacyjne
w wierszu Usuń konto > kliknij link:
Ważne:
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info:
Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Zobacz również:
Jak przenieść numer do innego operatora
Zmiana danych (cesja)
Tagi: usunąć konto, usunięcie konta, zamknąć konto, zamknięcie konta
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper