Dodaj konto SIP jeśli:

– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP

Jak dodać nowe konto SIP?

Aby dodać nowe konto SIP do konta klienta, w panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI  znajdziesz przycisk Dodaj konto SIP. 

dodaj_SIP.jpg

Jeżeli w Twoim panelu nie widać przycisku sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w „Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:

pakiet_us_ug.png

Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką „Usługi globalne”: 


Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne


Zobacz jak dodać konto SIP w naszym nowym panelu: