Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Poniżej podajemy kilka przykładów jak poprawić jakość dźwięku podczas rozmowy poprzez VoIP:
Objaw: Głos faluje, ścisza się, jest niewyraźny (rozmowa przez komputer). Rozwiązanie: Wyłącz wzmocnienie mikrofonu, wyłącz efekty w ustawieniach karty muzycznej. Zainstaluj inną aplikację.
Objaw: Mam echo, rozmówcy słyszą siebie lub ja słyszę siebie (rozmowa przez komputer) Rozwiązanie: Wyreguluj czułość mikrofonu i głośników, rozmawiaj przez mikrofon i nauszne słuchawki. Zainstaluj inną aplikację.
Objaw: Mam echo, rozmówcy słyszą siebie lub ja słyszę siebie (rozmowa przez bramkę VoIP) Rozwiązanie: Wyreguluj głośność słuchawki i czułość mikrofonu w bramce VoIP i w telefonie.
Objaw: Głos zanika na parę sekund i znów się pojawia (łącze radiowe) Rozwiązanie: Operator łącza radiowego włączył funkcję agregacji pakietów. Aby rozmowa nie miała przerw należy zgłosić prośbę o wyłączenie tej funkcji.
Objaw: Głos jest szarpany, następuje dukanie i przerywany dźwięku Rozwiązanie: Są to typowe objawy niestabilnego łącza internetowego. Proszę sprawdzić prędkość łącza, sprawdzić czy łącze nie jest obciążone.
Objaw: Głos jest niewyraźny na routerze z bramką LTE Rozwiązanie: Wyłącz obsługę kodeka g722 na routerze lub zablokuj ten kodek w koncie SIP, kliknij w panelu ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Mam problem z jakością dźwięku
Poniżej podajemy kilka przykładów jak poprawić jakość dźwięku podczas rozmowy poprzez VoIP:
Objaw: Głos faluje, ścisza się, jest niewyraźny (rozmowa przez komputer).
Rozwiązanie: Wyłącz wzmocnienie mikrofonu, wyłącz efekty w ustawieniach karty muzycznej. Zainstaluj inną aplikację.
Objaw: Mam echo, rozmówcy słyszą siebie lub ja słyszę siebie (rozmowa przez komputer)
Rozwiązanie: Wyreguluj czułość mikrofonu i głośników, rozmawiaj przez mikrofon i nauszne słuchawki. Zainstaluj inną aplikację.
Objaw: Mam echo, rozmówcy słyszą siebie lub ja słyszę siebie (rozmowa przez bramkę VoIP)
Rozwiązanie: Wyreguluj głośność słuchawki i czułość mikrofonu w bramce VoIP i w telefonie.
Objaw: Głos zanika na parę sekund i znów się pojawia (łącze radiowe)
Rozwiązanie: Operator łącza radiowego włączył funkcję agregacji pakietów. Aby rozmowa nie miała przerw należy zgłosić prośbę o wyłączenie tej funkcji.
Objaw: Głos jest szarpany, następuje dukanie i przerywany dźwięku
Rozwiązanie: Są to typowe objawy niestabilnego łącza internetowego. Proszę sprawdzić prędkość łącza, sprawdzić czy łącze nie jest obciążone.
Objaw: Głos jest niewyraźny na routerze z bramką LTE
Rozwiązanie: Wyłącz obsługę kodeka g722 na routerze lub zablokuj ten kodek w koncie SIP, kliknij w panelu ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: abonent nie słyszy rozmowy, problemy z jakością
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper