Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 1,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
Info: Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Weryfikacja konta
Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 1,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
Info:
Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zasilenia (doładowania) konta prepaid
Tagi: aktywacja konta, weryfikacja, weryfikacja konta, weryfikacje
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper