Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 10,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
⚠️ Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
ℹ️ Info: Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Weryfikacja konta
Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 10,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
⚠️ Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
ℹ️ Info:
Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
🔗 Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zasilenia (doładowania) konta prepaid
Tagi: aktywacja konta, weryfikacja, weryfikacja konta, weryfikacje
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper