W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym będziesz mógł logować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr, jeśli je zapomnisz użyj na stronie logowania opcji: zapomniałeś hasła?, automatycznie prześlemy Ci nowe hasło na Twój adres e-mail, po zalogowaniu zmień hasło w zakładce Dane. Jeżeli zapomniałeś login wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Jeżeli zapomniałeś hasło lub login użyj opcji: zapomniałeś hasła?, jeżeli nie znasz loginu wpisz e-mail podany przy rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Jeśli po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz informację, że użytkownik nie istnieje, sprawdź swoją skrzynkę pocztową przychodzącą i porównaj adres, na który otrzymywałeś nasze powiadomienia. Wprowadź ostatnio używany adres e-mail. Jeżeli otrzymałeś od nas informację o usunięciu konta, nie próbuj logować się na to konto, ponieważ nie będzie już dostępne. Jeśli nie możesz ustalić lub zapomniałeś loginu i adresu e-mail wyślij zgłoszenie
Info:
• Adres e-mail nie służy do logowania do panelu, do panelu logujesz się przy użyciu loginu, adres e-mail jest alternatywną opcją do przypomnienia hasła jeśli nie pamiętasz loginu. Jeżeli chcesz logować się adresem e-mail zmień go w polu login w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Wiadomość przypominająca zawiera Twój login oraz link do zmiany hasła. Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz jak poniżej skopiuj przesłany link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki zgodnie z instrukcją przesłaną w wiadomości przypominającej.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk „Dalej” otwórz link na innej przeglądarce.
Porada: • Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Logowanie do panelu klienta
W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym będziesz mógł logować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr, jeśli je zapomnisz użyj na stronie logowania opcji: zapomniałeś hasła?, automatycznie prześlemy Ci nowe hasło na Twój adres e-mail, po zalogowaniu zmień hasło w zakładce Dane. Jeżeli zapomniałeś login wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Logowanie do panelu następuje pod adresem https://panel.supervoip.pl
Jeżeli zapomniałeś hasło lub login użyj opcji: zapomniałeś hasła?, jeżeli nie znasz loginu wpisz e-mail podany przy rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Jeśli po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz informację, że użytkownik nie istnieje, sprawdź swoją skrzynkę pocztową przychodzącą i porównaj adres, na który otrzymywałeś nasze powiadomienia. Wprowadź ostatnio używany adres e-mail. Jeżeli otrzymałeś od nas informację o usunięciu konta, nie próbuj logować się na to konto, ponieważ nie będzie już dostępne. Jeśli nie możesz ustalić lub zapomniałeś loginu i adresu e-mail wyślij zgłoszenie
Info:
• Adres e-mail nie służy do logowania do panelu, do panelu logujesz się przy użyciu loginu, adres e-mail jest alternatywną opcją do przypomnienia hasła jeśli nie pamiętasz loginu. Jeżeli chcesz logować się adresem e-mail zmień go w polu login w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Wiadomość przypominająca zawiera Twój login oraz link do zmiany hasła. Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz jak poniżej skopiuj przesłany link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki zgodnie z instrukcją przesłaną w wiadomości przypominającej.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk „Dalej” otwórz link na innej przeglądarce.
Porada:
• Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Tagi: hasło do panelu, logowanie do panelu, problem z logowaniem do panelu, zalogować się do panelu, zapomniałem hasło, zmiana hasła do panelu, zmiana hasła logowania
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper