Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki

Logowanie do panelu klienta

W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym możesz zalogować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr.

Logowanie do panelu następuje pod adresem: https://panel.supervoip.pl

logowanie.png


• Do panelu możesz logować się loginem lub adresem e-mail – jeśli został on wcześniej ustawiony również jako login.
• Adres e-mail możesz wykorzystać do przypomnienia hasła w przypadku gdy nie pamiętasz loginu.
• Zmianę loginu na adres e-mail możesz wprowadzić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.

Jeżeli zapomniałeś hasło lub login użyj opcji: “zapomniałeś hasła?” Jeżeli nie znasz loginu wpisz e-mail podany przy rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.


Wiadomość przypominająca zawiera link do zmiany hasła, kliknij ten link i wprowadź nowe hasło:

mceclip0.png
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz – skopiuj ten link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk “Dalej” otwórz link w innej przeglądarce.
• Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane w panelu.

Jeśli po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymujesz informację, że użytkownik nie istnieje:
• Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą i upewnij się, na jaki adres e-mail ostatnio otrzymywałeś nasze powiadomienia.
• Wprowadź ten sam, ostatnio używany adres e-mail.
• Jeśli otrzymałeś od nas informację o usunięciu konta, nie próbuj się logować – konto zostało trwale usunięte i nie jest już dostępne.
• Jeśli utraciłeś dane logowania, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie

Porada:
• Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii.

Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.