Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP

Yealink – różne modele przewodowe

1. Podłącz telefon kablem zasilającym oraz kablem Ethernet do portu LAN routera.

2. Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia (np. 192.168.0.220).

3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Chrome, FireFox ) używając komputera podłączonego do tej samej sieci LAN co konfigurowany telefon.

4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin

5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia:
Line Active: On

Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP

Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP

Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……

User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu
najczęściej zaczynający się na 12……

Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu

SIP Server: sip.supervoip.pl

Enable Outbound Proxy Server: Disabled

Transport: UDP lub TCP (zalecane)

NAT Traversal: Enabled

6. Rozwiń zakładkę Codecs i wybierz:
Enable codecs: PCMA, PCMU, g722

7. Zapisz ustawienia

Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź

Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się