Ustawienia umożliwiają:
- zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
- godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
- ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
- powiadomienie o niedostępności numeru,
- definiowanie czarnej listy numerów
Kliknij w panelu w Moje konto w zakładkę "Bezpieczeństwo"
1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 i bez znaku + powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG w przypadku połączeń do krajów z obszaru EOG. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG.
2. Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP, jeśli połączenia na Twój numer przestaną docierać i zaznaczysz wariant powiadomienia system wyśle wiadomość przy próbie połączenia na niedostępny numer.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
Tutaj można określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz godziny w jakich mogą być realizowane połączenia wychodzące.
Czarna lista
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz "Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących".
Można zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Można również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.