Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina: numer wywoływany: numer wywołujący: sieć wychodząca:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Mój numer jest nieosiągalny z innych sieci
Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina:
numer wywoływany:
numer wywołujący:
sieć wychodząca:
Tagi: numer nieosiągalny z innej sieci
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper