– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę, – zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko, – chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo, – masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk, – masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP do konta klienta, w panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI znajdziesz przycisk Dodaj konto SIP.
Jeżeli w Twoim panelu nie widać przycisku sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w „Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką „Usługi globalne”:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Jak dodać konto SIP
Dodaj konto SIP jeśli:
– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP do konta klienta, w panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI znajdziesz przycisk Dodaj konto SIP.
Jeżeli w Twoim panelu nie widać przycisku sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w „Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką „Usługi globalne”:
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Tagi: Jak dodać dodatkowe konto SIP, jak dodać konto SIP
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper