Dodaj konto SIP jeśli:
- posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
- zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
- chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
- masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
- masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP do konta klienta, w panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI znajdziesz przycisk Dodaj konto SIP.
Jeżeli w Twoim panelu nie widać przycisku sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w "Pakiet usług" jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką "Usługi globalne":
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne