Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dodaj konto SIP jeśli:
– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP

Jak dodać nowe konto SIP?

Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP

dodaj_SIP.jpg

Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:

pakiet_us_ug.png

Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”: 


Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Konto SIP – ustawienia


Zobacz jak dodać konto SIP w naszym nowym panelu: