Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dodaj konto SIP jeśli: – posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę, – zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko, – chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo, – masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk, – masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Jak dodać konto SIP
Dodaj konto SIP jeśli:
– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Konto SIP – ustawienia
–
Zobacz jak dodać konto SIP w naszym nowym panelu:
Tagi: Jak dodać dodatkowe konto SIP, jak dodać konto SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper