Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii: 1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG. 2. Wyłącz firewall na routerze. 3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Rozmowy rozłączają się po 30 sekundach
Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii:
1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG.
2. Wyłącz firewall na routerze.
3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Aplikacja na komórce nie działa poprawnie
Tagi: X-Lite
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper