1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia: Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
Porada: Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele przewodowe
1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu
Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia:
Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu
najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
SIP Server: sip.supervoip.pl
Enable Outbound Proxy Server: Disabled
Transport: UDP lub TCP
NAT Traversal: Enabled
6. Rozwiń zakładkę Codecs i wybierz:
Enable codecs: PCMA, PCMU, g722
7. Zapisz ustawienia
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Tagi: Yealink konfiguracja
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper