Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > “Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce “Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w “Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > “Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. Koszt każdego połączenia znajdziesz w panelu w zakładce Zestawienia > Połączenia wychodzące. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce Zestawienia > Połączenia przychodzące, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w zakładce Zestawienia > Wiadomości SMS.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca. Jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Rozliczenia > Historia rozliczeń, rozwiń wiersz przy wybranym miesiącu aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat.
⚠️ W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych, zagranicznych lub przeniesionych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji – zgodnie z cennikiem w momencie aktywacji. Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
📌 Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Wszystkie faktury znajdziesz w panelu. Gdzie znajdę fakturę, zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak naliczane są opłaty
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > “Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce “Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w “Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > “Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. Koszt każdego połączenia znajdziesz w panelu w zakładce Zestawienia > Połączenia wychodzące. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce Zestawienia > Połączenia przychodzące, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w zakładce Zestawienia > Wiadomości SMS.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca. Jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Rozliczenia > Historia rozliczeń, rozwiń wiersz przy wybranym miesiącu aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat.
⚠️ W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych, zagranicznych lub przeniesionych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji – zgodnie z cennikiem w momencie aktywacji. Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
📌 Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Wszystkie faktury znajdziesz w panelu. Gdzie znajdę fakturę, zobacz
🔗 Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Cennik numery polskie
Cennik numery zagraniczne
–
Zobacz zestawienia połączeń wychodzących w naszym nowym panelu:
Tagi: abonament, jak naliczane są opłaty, opłaty, rozliczenia
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper