Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu w zakładce Moje konto -> Dane. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Dane” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu, kliknij Profil > Dane osobowe. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Ustawienia rozliczeń” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Info:
• Po zmianie danych automatycznie następuje zmiana danych abonenta numerów znajdujących się na koncie abonenckim.
• Nowy podmiot ma dostęp do całej historii konta, w tym billingów oraz faktur.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Zmiana danych (cesja)
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu w zakładce Moje konto -> Dane. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Dane” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu, kliknij Profil > Dane osobowe. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Ustawienia rozliczeń” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Info:
• Po zmianie danych automatycznie następuje zmiana danych abonenta numerów znajdujących się na koncie abonenckim.
• Nowy podmiot ma dostęp do całej historii konta, w tym billingów oraz faktur.
Jak pobrać fakturę proforma: Zasilenia (doładowania) konta prepaid
Zobacz również:
Weryfikacja konta
Tagi: cesja, cesja konta, zmiana danych, zmiana danych abonenta, zmiana danych do faktury
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper