Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu w zakładce Moje konto -> Dane. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Dane” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu, kliknij Profil > Dane osobowe. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Ustawienia rozliczeń” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Info:
• Po zmianie danych automatycznie następuje zmiana danych abonenta numerów znajdujących się na koncie abonenckim.
• Nowy podmiot ma dostęp do całej historii konta, w tym billingów oraz faktur.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Zmiana danych (cesja)
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu w zakładce Moje konto -> Dane. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Dane” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w panelu, kliknij Profil > Dane osobowe. Zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.
Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce “Ustawienia rozliczeń” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.
Info:
• Po zmianie danych automatycznie następuje zmiana danych abonenta numerów znajdujących się na koncie abonenckim.
• Nowy podmiot ma dostęp do całej historii konta, w tym billingów oraz faktur.
Jak pobrać fakturę proforma: Zasilenia (doładowania) konta prepaid
Zobacz również:
Weryfikacja konta
Tagi: cesja, cesja konta, zmiana danych, zmiana danych abonenta, zmiana danych do faktury
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper