Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
SIP trunk to specjalny typ wielokanałowego łącza, który pozwala podłączyć Twoją centralę telefoniczną IP-PBX do SuperVoIP.
❓Kiedy potrzebujesz SIP trunk?
🏢 Masz własną centralę telefoniczną IP
Niezależnie czy to centrala sprzętowa VoIP (np. Panasonic, Siemens), czy system w chmurze (np. 3CX, FreePBX, Asterisk) SIP trunk pozwala połączyć ją z SuperVoIP.
❓ Kiedy NIE potrzebujesz SIP trunk?
SIP Trunk nie jest konieczny, jeśli nie masz własnej centrali i potrzebujesz kompleksowe rozwiązanie wybierz pakiet Wirtualnej Centrali
👤👤👤 Potrzebujesz wiele stanowisk
Jeśli Twoja firma odbiera dużo połączeń lub wykonuje je równocześnie z różnych działów – pakiet Wirtualnej Centrali daje elastyczność i skalowalność.
☎️ Posiadasz wiele numerów publicznych
Jeśli masz wiele numerów i chcesz zachować kontrolę nad ruchem telefonicznym Wirtualna Centrala daje wiele możliwości konfiguracji połączeń niezależnie od ilości stanowisk.
🌍 Obsługujesz wiele lokalizacji
Masz kilka oddziałów? Wirtualna Centrala pozwala zarządzać wieloma stanowiskami, nawet jeśli są w różnych lokalizacjach.
🔹 Jeśli nie jesteś klientem SuperVoIP: • Jeżeli rejestrujesz konto w SuperVoIP i posiadasz własną centralę IP: wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących. • Jeżeli posiadasz dwie lub trzy własne centrale IP: wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 2 lub 3 konta SIP oraz 20 lub 50 kanałów wychodzących.
🔸 Jeśli masz aktywne konto w SuperVoIP: • Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer publiczny a Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk – możesz dodać usługę SIP trunk: zobacz jak dodać i skonfigurować SIP trunk. Konto SIP posiada domyślnie jeden kanał wychodzący, ilość kanałów możesz zwiększyć: zobacz ile rozmów mogę prowadzić jednocześnie. • Usługę SIP trunk w pakiecie (od 10 kanałów wychodzących) można również dodać na aktywnym koncie – o ile nie jest używany pakiet Wirtualnej Centrali.
Porady: • Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer a Twoja centrala obsługuje SIP trunk – nie potrzebujesz usługi SIP trunk. Zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP. • Możesz korzystać równocześnie z naszej Wirtualnej Centrali oraz własnej centrali IP: ➤ Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk ➤ Ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do własnej centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). ➤ Na kontach SIP obsługiwanych przez Wirtualną Centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w konfiguracji SIP trunk.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Kiedy potrzebuję SIP trunk?
📡 Co to jest SIP trunk?
SIP trunk to specjalny typ wielokanałowego łącza, który pozwala podłączyć Twoją centralę telefoniczną IP-PBX do SuperVoIP.
❓Kiedy potrzebujesz SIP trunk?
🏢 Masz własną centralę telefoniczną IP
Niezależnie czy to centrala sprzętowa VoIP (np. Panasonic, Siemens), czy system w chmurze (np. 3CX, FreePBX, Asterisk) SIP trunk pozwala połączyć ją z SuperVoIP.
❓ Kiedy NIE potrzebujesz SIP trunk?
SIP Trunk nie jest konieczny, jeśli nie masz własnej centrali i potrzebujesz kompleksowe rozwiązanie
wybierz pakiet Wirtualnej Centrali
👤👤👤 Potrzebujesz wiele stanowisk
Jeśli Twoja firma odbiera dużo połączeń lub wykonuje je równocześnie z różnych działów – pakiet Wirtualnej Centrali daje elastyczność i skalowalność.
☎️ Posiadasz wiele numerów publicznych
Jeśli masz wiele numerów i chcesz zachować kontrolę nad ruchem telefonicznym Wirtualna Centrala daje wiele możliwości konfiguracji połączeń niezależnie od ilości stanowisk.
🌍 Obsługujesz wiele lokalizacji
Masz kilka oddziałów? Wirtualna Centrala pozwala zarządzać wieloma stanowiskami, nawet jeśli są w różnych lokalizacjach.
🔹 Jeśli nie jesteś klientem SuperVoIP:
wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących.
wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 2 lub 3 konta SIP oraz 20 lub 50 kanałów wychodzących.
zobacz jak dodać i skonfigurować SIP trunk.
zobacz ile rozmów mogę prowadzić jednocześnie.
• Jeżeli rejestrujesz konto w SuperVoIP i posiadasz własną centralę IP:
• Jeżeli posiadasz dwie lub trzy własne centrale IP:
🔸 Jeśli masz aktywne konto w SuperVoIP:
• Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer publiczny a Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk – możesz dodać usługę SIP trunk:
Konto SIP posiada domyślnie jeden kanał wychodzący, ilość kanałów możesz zwiększyć:
• Usługę SIP trunk w pakiecie (od 10 kanałów wychodzących) można również dodać na aktywnym koncie – o ile nie jest używany pakiet Wirtualnej Centrali.
Porady:
• Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer a Twoja centrala obsługuje SIP trunk – nie potrzebujesz usługi SIP trunk. Zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP.
• Możesz korzystać równocześnie z naszej Wirtualnej Centrali oraz własnej centrali IP:
➤ Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk
➤ Ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do własnej centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP).
➤ Na kontach SIP obsługiwanych przez Wirtualną Centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w konfiguracji SIP trunk.
Zobacz również:
SIP trunk konfiguracja
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze
Konta SIP a numery publiczne
Tagi: IP-PBX, SIP trunk, siptrunk
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper