Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Jakie łącze potrzebuję aby korzystać z SuperVoIP?
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: łącze VoIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP