Numery stacjonarne oraz komórkowe (z naszej puli oraz przeniesione – obsługiwane aktualnie przez SuperVoIP) możesz przenieść do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą, z nim zawrzesz nowe zobowiązanie ze starym numerem. Zmiana operatora może spowodować też zmianę rodzaju usługi, np. dla numeru komórkowego z VoIP na GSM.
Aby proces przebiegł sprawnie podaj operatorowi prawidłowe dane abonenta (sprawdź w zakładce Dane na koncie SuperVoIP) oraz nasze dane (operatora dawcy), które znajdziesz poniżej. Przenoszony numer musi znajdować się na Twoim koncie abonenckim oraz musi być aktywny do dnia przeniesienia – ewentualna blokada nakładana jest przez system przy stanie ujemnym i jest widoczna w panelu.
Nie jest wymagane żadne dodatkowe działanie z Twojej strony w stosunku do SuperVoIP w trakcie przeniesienia numeru, również wszystkie informacje w trakcie procesu uzyskasz od operatora biorcy. Nie musisz wypowiadać umowy dla kont prepaid, dla kont postpaid okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
Przeniesienie numeru nie jest równoznaczne z zamknięciem pozostałych usług (nawet jeśli upoważniłeś do wypowiedzenia umowy operatora biorcę) dlatego jeżeli Twój numer został już przeniesiony, nie masz innego numeru w SuperVoIP i nie chcesz korzystać w przyszłości z naszych usług – usuń samodzielnie konto abonenckie w zakładce Dane, więcej info jak usunąć konto tutaj
Przeniesienie numeru regulują przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 t.j.) i „Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych” (Dz. U. Nr 249, poz. 1670)
Nasze dane: ST LINE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań NIP: 779-246-72-42, Regon: 367731529 KRS: 0000684755, Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Wpis do UKE: 12096
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak przenieść numer do innego operatora
Numery stacjonarne oraz komórkowe (z naszej puli oraz przeniesione – obsługiwane aktualnie przez SuperVoIP) możesz przenieść do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą, z nim zawrzesz nowe zobowiązanie ze starym numerem. Zmiana operatora może spowodować też zmianę rodzaju usługi, np. dla numeru komórkowego z VoIP na GSM.
Aby proces przebiegł sprawnie podaj operatorowi prawidłowe dane abonenta (sprawdź w zakładce Dane na koncie SuperVoIP) oraz nasze dane (operatora dawcy), które znajdziesz poniżej. Przenoszony numer musi znajdować się na Twoim koncie abonenckim oraz musi być aktywny do dnia przeniesienia – ewentualna blokada nakładana jest przez system przy stanie ujemnym i jest widoczna w panelu.
Nie jest wymagane żadne dodatkowe działanie z Twojej strony w stosunku do SuperVoIP w trakcie przeniesienia numeru, również wszystkie informacje w trakcie procesu uzyskasz od operatora biorcy. Nie musisz wypowiadać umowy dla kont prepaid, dla kont postpaid okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
Przeniesienie numeru nie jest równoznaczne z zamknięciem pozostałych usług (nawet jeśli upoważniłeś do wypowiedzenia umowy operatora biorcę) dlatego jeżeli Twój numer został już przeniesiony, nie masz innego numeru w SuperVoIP i nie chcesz korzystać w przyszłości z naszych usług – usuń samodzielnie konto abonenckie w zakładce Dane, więcej info jak usunąć konto tutaj
Przeniesienie numeru regulują przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 t.j.) i „Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych” (Dz. U. Nr 249, poz. 1670)
Nasze dane:
ST LINE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań
NIP: 779-246-72-42, Regon: 367731529
KRS: 0000684755, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy
Wpis do UKE: 12096
Tagi: przeniesienie numeru do innego operatora
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper