1. W ustawieniach Telephony -> Internet Telephony wybierz “New Internet Number” lub przycisk edycji już istniejącego i wpisz następujące dane: Use Internet Number [zaznacz] Internet Number: Numer konta SIP User name: Numer konta SIP Password: Hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji, można je zmienić w panelu. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu. Password Confirmation: Hasło konta SIP. Wpisz ponownie hasło konta SIP jak wyżej. Registrar: sip.supervoip.pl Proxy server: sip.supervoip.pl Use Internet number for registration [zaznacz] Następnie zaakceptuj klikając Apply. 2. Przejdź do zakładki ’Advanced Settings’ i w niej zaznacz pole: ’Keep port forwarding of the Internet router enabled for Internet telephony’ oraz wybrać wartość: 1 min. Następnie zaakceptuj klikając Apply.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Fritz!Box Fon ATA
1. W ustawieniach Telephony -> Internet Telephony wybierz “New Internet
Number” lub przycisk edycji już istniejącego i wpisz następujące dane:
Use Internet Number [zaznacz]
Internet Number: Numer konta SIP
User name: Numer konta SIP
Password: Hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji, można je zmienić w panelu. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu.
Password Confirmation: Hasło konta SIP. Wpisz ponownie hasło konta SIP jak wyżej.
Registrar: sip.supervoip.pl
Proxy server: sip.supervoip.pl
Use Internet number for registration [zaznacz]
Następnie zaakceptuj klikając Apply.
2. Przejdź do zakładki ’Advanced Settings’ i w niej zaznacz pole:
’Keep port forwarding of the Internet router enabled for Internet telephony’
oraz wybrać wartość: 1 min.
Następnie zaakceptuj klikając Apply.
Tagi: Fritz!Box Fon ATA
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper