1. Aby poznać adres IP telefonu należy nacisnąć podświetlony przycisk, który znajduje się na BAZIE. Na wyświetlaczu słuchawki wyświetli się adres IP telefonu
2. Uzyskany adres wpisz w okno przeglądarki internetowej
3. Zaloguj się do panelu telefonu podając domyślny PIN 0000
4. Przejdź do zakładki Ustawienia -> Telefonia -> Połączenia (Settings -> Telephony -> Connections)
5. Po prawej stronie przy pozycji 1 kliknij przycisk Edycja (Edit)
6. W polu Nazwa uwierzytelniania (Authetication name)wpisz login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12….. lub 212…..
7. W pole Hasło uwierzytelniania (Authetication password) wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu klienta. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
8. W polu Nazwa użytkownika (Username) wpisz to samo co w polu Authetication Name (krok 6)
9. W polu Nazwa wyświetlana (Display Name) wpisz dowolną nazwę (lub pozostaw puste)
10. Kliknij Pokaż ustawienia dodatkowe (Show advanced settings)
11. W polu Domena (domain) wpisz: sip.supervoip.pl
12. W polu Adres serwera proxy (proxy server address) wpisz: sip.supervoip.pl
13. W polu Serwer rejestracji (Registration server) wpisz: sip.supervoip.pl
14. Akceptuj na dole strony przyciskiem Ustaw (SET)
15. Przejdź do zakładki: Ustawienia -> Telefonia -> Przypisanie numeru (Settings -> Telephony -> Number Assignment)
16. Zaznacz w opcji dla połączeń wychodzących (for outgoing calls) i dla połączeń przychodzących (for incoming calls) aby połączenia były realizowane przez zdefiniowane konto voip
Zrzut ekranu konfiguracji:
Jeżeli urządzenie często zawiesza się (np. po aktualizacji routera) zmień rodzaj transportu z Automatycznie na Tylko TCP w oknie wyboru: Wybierz protokół sieciowy i zatwierdź zmiany przyciskiem Ustaw
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Siemens Gigaset – różne modele
1. Aby poznać adres IP telefonu należy nacisnąć podświetlony przycisk, który znajduje się na BAZIE. Na wyświetlaczu słuchawki wyświetli się adres IP telefonu
2. Uzyskany adres wpisz w okno przeglądarki internetowej
3. Zaloguj się do panelu telefonu podając domyślny PIN 0000
4. Przejdź do zakładki Ustawienia -> Telefonia -> Połączenia (Settings -> Telephony -> Connections)
5. Po prawej stronie przy pozycji 1 kliknij przycisk Edycja (Edit)
6. W polu Nazwa uwierzytelniania (Authetication name) wpisz login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12….. lub 212…..
7. W pole Hasło uwierzytelniania (Authetication password) wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu klienta. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
8. W polu Nazwa użytkownika (Username) wpisz to samo co w polu Authetication Name (krok 6)
9. W polu Nazwa wyświetlana (Display Name) wpisz dowolną nazwę (lub pozostaw puste)
10. Kliknij Pokaż ustawienia dodatkowe (Show advanced settings)
11. W polu Domena (domain) wpisz: sip.supervoip.pl
12. W polu Adres serwera proxy (proxy server address) wpisz: sip.supervoip.pl
13. W polu Serwer rejestracji (Registration server) wpisz: sip.supervoip.pl
14. Akceptuj na dole strony przyciskiem Ustaw (SET)
15. Przejdź do zakładki: Ustawienia -> Telefonia -> Przypisanie numeru (Settings -> Telephony -> Number Assignment)
16. Zaznacz w opcji dla połączeń wychodzących (for outgoing calls) i dla połączeń przychodzących (for incoming calls) aby połączenia były realizowane przez zdefiniowane konto voip
Zrzut ekranu konfiguracji:
Jeżeli urządzenie często zawiesza się (np. po aktualizacji routera) zmień rodzaj transportu z Automatycznie na Tylko TCP w oknie wyboru: Wybierz protokół sieciowy i zatwierdź zmiany przyciskiem Ustaw
Tagi: gigaset, konfiguracja gigaset
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper