SIP trunk jest usługą dedykowaną dla central telefonicznych, umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP oraz zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika.
Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer i Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk możesz włączyć usługę SIP trunk w Moje konto > Usługi globalne. Konto SIP posiada jeden kanał wychodzący, ilość możesz zwiększyć włączając usługę globalną „Dodatkowe kanały wychodzące”. SIP trunk możesz również kupić w pakiecie (zawiera 10 kanałów wychodzących) podczas rejestracji lub na aktywnym koncie pod warunkiem, że nie masz aktywnego pakietu wirtualnej centrali.
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP lub zamów Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu. Ilość kanałów możesz rozszerzyć w dowolnej chwili w usłudze globalnej Dodaj kanały wychodzące do konta SIP.
W usługa SIP trunk działa w 3 trzech trybach: 1. Włączony SIP trunk – autoryzacja login/hasło 2. Włączony SIP trunk – autoryzacja IP 3. Wyłączony SIP trunk
Info:
Możesz korzystać z naszej Wirtualnej centrali oraz równocześnie z własnej centrali IP przez SIP trunk. Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk i ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). Na kontach SIP obsługiwanych przez wirtualną centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w SIP trunk konfiguracja
Porada:
Jeżeli posiadasz własną centralę IP i nie zamierzasz korzystać równocześnie z naszej wirtualnej centrali – wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Kiedy potrzebuję SIP trunk?
SIP trunk jest usługą dedykowaną dla central telefonicznych, umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP oraz zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika.
Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer i Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk możesz włączyć usługę SIP trunk w Moje konto > Usługi globalne. Konto SIP posiada jeden kanał wychodzący, ilość możesz zwiększyć włączając usługę globalną „Dodatkowe kanały wychodzące”. SIP trunk możesz również kupić w pakiecie (zawiera 10 kanałów wychodzących) podczas rejestracji lub na aktywnym koncie pod warunkiem, że nie masz aktywnego pakietu wirtualnej centrali.
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP lub zamów Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu. Ilość kanałów możesz rozszerzyć w dowolnej chwili w usłudze globalnej Dodaj kanały wychodzące do konta SIP.
W usługa SIP trunk działa w 3 trzech trybach:
1. Włączony SIP trunk – autoryzacja login/hasło
2. Włączony SIP trunk – autoryzacja IP
3. Wyłączony SIP trunk
Info:
Możesz korzystać z naszej Wirtualnej centrali oraz równocześnie z własnej centrali IP przez SIP trunk. Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk i ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). Na kontach SIP obsługiwanych przez wirtualną centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w SIP trunk konfiguracja
Porada:
Jeżeli posiadasz własną centralę IP i nie zamierzasz korzystać równocześnie z naszej wirtualnej centrali – wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu.
Tagi: SIP trunk
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper