SIP trunk jest usługą dedykowaną dla central telefonicznych, umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP oraz zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika. SIP trunk to usługa dla firm, które mają własną centralę IP, np. fizyczną centralę PBX w biurze lub wirtualną centralę w chmurze (na własnym lub zewnętrznym serwerze). SIP trunk łączy centralę klienta z siecią operatora, umożliwiając wykonywanie i odbieranie połączeń przez Internet.
Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer i Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk możesz włączyć usługę SIP trunk w Moje konto > Usługi globalne. Konto SIP posiada jeden kanał wychodzący, ilość możesz zwiększyć włączając usługę globalną „Dodatkowe kanały wychodzące”. SIP trunk możesz również kupić w pakiecie (zawiera 10 kanałów wychodzących) podczas rejestracji lub na aktywnym koncie pod warunkiem, że nie masz aktywnego pakietu wirtualnej centrali.
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP lub zamów Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących w cenie pakietu. Ilość kanałów możesz rozszerzyć w dowolnej chwili w usłudze globalnej Dodaj kanały wychodzące do konta SIP.
W usługa SIP trunk działa w 3 trzech trybach: 1. Włączony SIP trunk – autoryzacja login/hasło 2. Włączony SIP trunk – autoryzacja IP 3. Wyłączony SIP trunk
Jeżeli posiadasz własną centralę IP → wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących.
Jeżeli posiadasz dwie lub trzy własne centrale IP → wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 2 lub 3 konta SIP oraz 20 lub 50 kanałów wychodzących.
Porada: Możesz korzystać z naszej Wirtualnej centrali oraz równocześnie z własnej centrali IP przez SIP trunk. Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk i ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do własnej centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). Na kontach SIP obsługiwanych przez wirtualną centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w SIP trunk konfiguracja
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Kiedy potrzebuję SIP trunk?
SIP trunk jest usługą dedykowaną dla central telefonicznych, umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP oraz zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika. SIP trunk to usługa dla firm, które mają własną centralę IP, np. fizyczną centralę PBX w biurze lub wirtualną centralę w chmurze (na własnym lub zewnętrznym serwerze). SIP trunk łączy centralę klienta z siecią operatora, umożliwiając wykonywanie i odbieranie połączeń przez Internet.
Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer i Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk możesz włączyć usługę SIP trunk w Moje konto > Usługi globalne. Konto SIP posiada jeden kanał wychodzący, ilość możesz zwiększyć włączając usługę globalną „Dodatkowe kanały wychodzące”. SIP trunk możesz również kupić w pakiecie (zawiera 10 kanałów wychodzących) podczas rejestracji lub na aktywnym koncie pod warunkiem, że nie masz aktywnego pakietu wirtualnej centrali.
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP lub zamów Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących w cenie pakietu. Ilość kanałów możesz rozszerzyć w dowolnej chwili w usłudze globalnej Dodaj kanały wychodzące do konta SIP.
W usługa SIP trunk działa w 3 trzech trybach:
1. Włączony SIP trunk – autoryzacja login/hasło
2. Włączony SIP trunk – autoryzacja IP
3. Wyłączony SIP trunk
Info:
Jeśli nie masz własnej centrali i chcesz kompleksowe rozwiązanie → wybierz pakiet Wirtualnej Centrali SuperVoIP.
Jeżeli posiadasz własną centralę IP → wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 lub więcej kanałów wychodzących.
Jeżeli posiadasz dwie lub trzy własne centrale IP → wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 2 lub 3 konta SIP oraz 20 lub 50 kanałów wychodzących.
Porada:
Możesz korzystać z naszej Wirtualnej centrali oraz równocześnie z własnej centrali IP przez SIP trunk. Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk i ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do własnej centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). Na kontach SIP obsługiwanych przez wirtualną centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w SIP trunk konfiguracja
Tagi: SIP trunk
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper