Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Aby skonfigurować połączenie na konto SIP kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu:
Wybierz “Połączenie na konto SIP”
Zaznacz konta SIP, które mają dzwonić dla połączeń przychodzących na konfigurowanym numerze – “dzwonią wszystkie naraz” lub w “kolejności”. W tym przypadku zadzwonią równocześnie konta SIP: 1250843 oraz 1252615
Teraz zadzwoni konto SIP 1250843, jeśli przez 10 sekund nie odbierze to zadzwonią konta 1250843 i 1252615
Ustawienia dodatkowe • Można ustawić aby zamiast sygnału oczekiwania odtwarzana była muzyka. Możesz wgrywać własne pliki muzyczne korzystając z usługi “Muzyka podczas czekania”, więcej info zobacz tutaj
• Można ustawić aby na ekranie telefonu pojawiała się dodatkowo nazwa numeru lub numer na który przychodzi połączenie. Funkcja jest przydatna jeśli posiadasz wiele numerów i odbierasz je na jednym koncie SIP i jednej aplikacji lub urządzeniu. Obsługa zależna jest od aplikacji / urządzenia.
• Można dodać +48 dla połączeń przychodzących z numerów polskich.
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP
W ustawieniach połączenia na konto SIP dostępne są dwie opcje:
• Dzwonią wszystkie naraz – wybierz z listy konta SIP, które mają dzwonić równocześnie przy połączeniu przychodzącym na konfigurowany numer.
• W kolejności – wybierz z listy jedno lub kilka kont SIP, które mają dzwonić w ustalonej kolejności. Dla każdej grupy możesz określić czas dzwonienia (np. 30 sekund), a także ustawić warunek przejścia do kolejnej grupy (np. gdy nikt nie odbiera, numer jest zajęty lub niedostępny). W kolejnych krokach możesz dodać kolejne konta SIP i powtórzyć konfigurację czasu oraz warunku.
Przekierowanie przychodzących wiadomości SMS (dla numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS), konfigurację zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Połączenie na konto SIP
Aby skonfigurować połączenie na konto SIP kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu:
Wybierz “Połączenie na konto SIP”
Zaznacz konta SIP, które mają dzwonić dla połączeń przychodzących na konfigurowanym numerze – “dzwonią wszystkie naraz” lub w “kolejności”.

W tym przypadku zadzwonią równocześnie konta SIP: 1250843 oraz 1252615
Teraz zadzwoni konto SIP 1250843, jeśli przez 10 sekund nie odbierze to zadzwonią konta 1250843 i 1252615
Ustawienia dodatkowe

• Można ustawić aby zamiast sygnału oczekiwania odtwarzana była muzyka. Możesz wgrywać własne pliki muzyczne korzystając z usługi “Muzyka podczas czekania”, więcej info zobacz tutaj
• Można ustawić aby na ekranie telefonu pojawiała się dodatkowo nazwa numeru lub numer na który przychodzi połączenie. Funkcja jest przydatna jeśli posiadasz wiele numerów i odbierasz je na jednym koncie SIP i jednej aplikacji lub urządzeniu. Obsługa zależna jest od aplikacji / urządzenia.
• Można dodać +48 dla połączeń przychodzących z numerów polskich.

Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP
W ustawieniach połączenia na konto SIP dostępne są dwie opcje:
• Dzwonią wszystkie naraz – wybierz z listy konta SIP, które mają dzwonić równocześnie przy połączeniu przychodzącym na konfigurowany numer.
• W kolejności – wybierz z listy jedno lub kilka kont SIP, które mają dzwonić w ustalonej kolejności. Dla każdej grupy możesz określić czas dzwonienia (np. 30 sekund), a także ustawić warunek przejścia do kolejnej grupy (np. gdy nikt nie odbiera, numer jest zajęty lub niedostępny). W kolejnych krokach możesz dodać kolejne konta SIP i powtórzyć konfigurację czasu oraz warunku.
Przekierowanie przychodzących wiadomości SMS (dla numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS), konfigurację zobacz tutaj
Zobacz również:
Muzyka podczas czekania
Połączenie na scenariusz IVR
Przekierowanie połączeń
–
Zobacz konfigurację połączenia na konto SIP w naszym nowym panelu:
Tagi: połączenie na konto SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper