Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info: Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak usunąć konto abonenckie?
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info:
Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Zobacz również:
Jak przenieść numer do innego operatora
Zmiana danych (cesja)
Tagi: usunąć konto, usunięcie konta, zamknąć konto, zamknięcie konta
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper