Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Do konfiguracji urządzenia VoIP lub aplikacji potrzebujesz:
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w panelu w zakładce “Moje Konto > Usługi”
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Hasło do konta SIP można zmienić w panelu w zakładce “Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie w wierszu “Hasło do konta SIP” kliknij w “Zmień hasło”
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w panelu w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Aby zmienić hasło do konta SIP wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Po wejściu w edycję stanowiska kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, następnie w wierszu “Hasło konta SIP” kliknij w “Wygeneruj nowe hasło…”
Uwaga: Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Info: W niektórych urządzeniach znajdują się dwa podobne pola niezbędne do konfiguracji, np. nazwa i użytkownik (register name / user name), wpisz tę samą wartość > numer konta SIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Podstawowa konfiguracja SIP i zmiana hasła SIP
Do konfiguracji urządzenia VoIP lub aplikacji potrzebujesz:
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w panelu w zakładce “Moje Konto > Usługi”
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Hasło do konta SIP można zmienić w panelu w zakładce “Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie w wierszu “Hasło do konta SIP” kliknij w “Zmień hasło”
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w panelu w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Aby zmienić hasło do konta SIP wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Po wejściu w edycję stanowiska kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, następnie w wierszu “Hasło konta SIP” kliknij w “Wygeneruj nowe hasło…”
Serwer / proxy: sip.supervoip.pl
Protokół: UDP / TCP / TLS. Zalecamy TCP
Port: 5060
Uwaga:
Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Info:
W niektórych urządzeniach znajdują się dwa podobne pola niezbędne do konfiguracji, np. nazwa i użytkownik (register name / user name), wpisz tę samą wartość > numer konta SIP.
Zobacz również:
Nasze adresy IP, porty SIP UDP, TLS i TCP, kodeki i protokoły.
Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Konfiguracja urządzeń
Tagi: dane konfiguracyjne, hasło do konta SIP, hasło sip, konfiguracja SIP, podstawowa konfiguracja SIP, zmiana hasła konta SIP, zmiana hasła SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper