Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks – ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna
Instalacja usługi: 1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej“
2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług i zobaczysz jej konfigurację.
3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Rozpoznawanie poczty głosowej Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konta SIP na których usługa będzie aktywna oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Rozpoznawanie poczty głosowej
Dzięki usłudze możesz:
– wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks
– ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej“
2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług
i zobaczysz jej konfigurację.

3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Rozpoznawanie poczty głosowej
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konta SIP na których usługa będzie aktywna oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper