Zanim rozpoczniesz konfigurację musisz dowiedzieć się jaki adres IP otrzymał Twój telefon.
Z menu telefonu wybierz status/network
Adres IP wpisz w przeglądarkę internetową na Twoim komputerze
Domyślne dane logowania do konfiguracji Twojego telefonu to:
user: Polycom (pierwsza duża litera) hasło: 456
Następnie wchodzimy na zakładkę: Lines
i wpisujemy:
Display name: Nazwa dowolna
Adress: Numer konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication User ID: konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication Password: Hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Polycom IP – różne modele
Zanim rozpoczniesz konfigurację musisz dowiedzieć się jaki adres IP otrzymał Twój telefon.
Z menu telefonu wybierz status/network
Adres IP wpisz w przeglądarkę internetową na Twoim komputerze
Domyślne dane logowania do konfiguracji Twojego telefonu to:
user: Polycom (pierwsza duża litera)
hasło: 456
Następnie wchodzimy na zakładkę: Lines
i wpisujemy:
Display name: Nazwa dowolna
Adress: Numer konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication User ID: konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication Password: Hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu
Poniżej w grupie Server 1 wpisz:
Address: sip.supervoip.pl
Port: 5060
Expires: 360
Tagi: polycom
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper