1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
Konto aktywne: TAK
Nazwa konta: Dowolna Nazwa
Serwer SIP: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Hasło: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Nazwa: Dowolna Nazwa
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj 6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive 7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK W wierszu Transport SIP zaznacz TCP 9. Zapisz ustawienia przyciskiemZapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Grandstream Seria GRP26XX
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci
W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive
7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe
W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK
W wierszu Transport SIP zaznacz TCP
9. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Tagi: Grandstream GRP, Grandstream GRP2612
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper