1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
Konto aktywne: TAK
Nazwa konta: Dowolna Nazwa
Serwer SIP: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Hasło: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Nazwa: Dowolna Nazwa
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj 6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive 7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK W wierszu Transport SIP zaznacz TCP 9. Zapisz ustawienia przyciskiemZapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Uwaga: Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Grandstream Seria GRP26XX
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci
W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive
7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe
W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK
W wierszu Transport SIP zaznacz TCP
9. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Uwaga:
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Tagi: Grandstream GRP, Grandstream GRP2612
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper