Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
Konto aktywne: TAK
Nazwa konta: Dowolna Nazwa
Serwer SIP: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Hasło: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Nazwa: Dowolna Nazwa
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj 6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive 7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK W wierszu Transport SIP zaznacz TCP 9. Zapisz ustawienia przyciskiemZapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Uwaga: Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Grandstream Seria GRP26XX
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin, wprowadź hasło logowania z etykiety urządzenia.
4. Przejdź do zakładki KONTO 1 i uzupełnij zgodnie z instrukcją:
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
6. Przejdź do zakładki Ustawienia sieci
W wierszu NAT Traversal wybierz Kepp-Alive
7. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
8. Przejdź do Ustawienia protokołu SIP > Ustawienia podstawowe
W wierszu Enable OPTIONS Keep Alive zaznacz TAK
W wierszu Transport SIP zaznacz TCP
9. Zapisz ustawienia przyciskiem Zapisz i zastosuj
Jeżeli chcesz dodać drugą linię przejdź do KONTO 2 i postępuj analogicznie jak w pkt 4-9
Uwaga:
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Tagi: Grandstream GRP, Grandstream GRP2612
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper