1. Pobierz i zainstaluj aplikację z app store lub kliknij tutaj.

2. Po zainstalowaniu aplikacji wybierz Nowe konto SIP

3. W poniższe pola wpisz:

– Nazwa: supervoip
– Użytkownik: NUMER KONTA SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– Hasło: HASŁO KONTA SIP – hasło otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP). Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
– Domena: sip.supervoip.pl

4. jeśli chcesz otrzymywać wiadomości SMS odblokuj moduł wiadomości w zakładce Ustawienia Konta:

Wiadomości – opcja „SIMPLE” należy ustawić na włączone:

Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj

Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.

Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj

Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Aplikacja na komórce nie działa poprawnie