1. Pobierz i zainstaluj aplikację z app store lub kliknij tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji trzeba ją skonfigurować. Aby to zrobić wybierz „SENERIC”
3. W poniższe pola wpisz:
– Account Name – dowolna nazwa – UserName (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer), – Password: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. – Domain: sip.supervoip.pl
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Urządzenia mobilne z systemem iPhone
Session talk na iPhone
1. Pobierz i zainstaluj aplikację z app store lub kliknij tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji trzeba ją skonfigurować. Aby to zrobić wybierz „SENERIC”
3. W poniższe pola wpisz:
– Account Name – dowolna nazwa
– UserName (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer),
– Password: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
– Domain: sip.supervoip.pl
Tagi: Session talk na iPhone
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP