Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** następnie 110# i odsłuchaj adres IP bramki 2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce komputera podłączonego do tego samego rutera adres IP bramki i naciśnij ENTER 3. Wpisz w user: admin , hasło: admin 4. Na pierwszym ekranie uzupełnij następujące parametry w Line1
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto / usługi, jest nim 7 cyfrowy numer konta SIP zaczynający się od 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji, można je zmienić w panelu klienta. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu. 5. Po wpisaniu parametrów kliknij na dole przycisk SUBMIT.
Bramka zrestartuje się i powinna zapalić się kontrolka Line1 co oznacza, że jest poprawnie zalogowana do sieci.
6. Następnie kliknij na zakładkę Voice następnie Line1 i ustaw:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Uwaga: w modelu SPA122 wyposażonym w router dostęp przez www do panelu administracyjnego może być ograniczony przez port ETHERNET
Aby uzyskać dostęp do bramki podłącz kablem LAN komputer, który użyjesz do konfiguracji z portem ETHERNET (żółty kolor na urządzeniu), w pasku adresu przeglądarki komputera wprowadź domyślny adres IP bramki 192.168.15.1 i naciśnij ENTER, powinieneś uzyskać dostęp do konfiguratora www urządzenia.
Reset urządzenia do ustawień fabrycznych:
Z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** następnie 73738#
Po wybraniu kodu potwierdź realizację wybierając na klawiaturze telefonu cyfrę 1, komunikat głosowy “Option successful” potwierdzi reset, odłoż słuchawkę, urządzenie zostanie automatycznie zrestartowane, wszystkie ustawienia sieciowe i VoIP oraz hasła zostaną utracone.
Ważne: Zalecaną przeglądarką do konfiguracji bramki jest Google Chrome
Jeżeli bramka nie przesyła prezentacji numeru przychodzącego przejdź do zakładki Administration > Firmware Upgrade i zaktualizuj oprogramowaniepobierz firmware
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy: (*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Uwaga: Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Cisco SPA112, SPA122
1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** następnie 110# i odsłuchaj adres IP bramki
2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce komputera podłączonego do tego samego rutera adres IP bramki i naciśnij ENTER
3. Wpisz w user: admin , hasło: admin
4. Na pierwszym ekranie uzupełnij następujące parametry w Line1
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto / usługi, jest nim 7 cyfrowy numer konta SIP zaczynający się od 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji, można je zmienić w panelu klienta. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu.
5. Po wpisaniu parametrów kliknij na dole przycisk SUBMIT.
Bramka zrestartuje się i powinna zapalić się kontrolka Line1 co oznacza, że jest poprawnie zalogowana do sieci.
6. Następnie kliknij na zakładkę Voice następnie Line1 i ustaw:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Uwaga: w modelu SPA122 wyposażonym w router dostęp przez www do panelu administracyjnego może być ograniczony przez port ETHERNET
Aby uzyskać dostęp do bramki podłącz kablem LAN komputer, który użyjesz do konfiguracji z portem ETHERNET (żółty kolor na urządzeniu), w pasku adresu przeglądarki komputera wprowadź domyślny adres IP bramki 192.168.15.1 i naciśnij ENTER, powinieneś uzyskać dostęp do konfiguratora www urządzenia.
Reset urządzenia do ustawień fabrycznych:
Z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** następnie 73738#
Po wybraniu kodu potwierdź realizację wybierając na klawiaturze telefonu cyfrę 1, komunikat głosowy “Option successful” potwierdzi reset, odłoż słuchawkę, urządzenie zostanie automatycznie zrestartowane, wszystkie ustawienia sieciowe i VoIP oraz hasła zostaną utracone.
Ważne: Zalecaną przeglądarką do konfiguracji bramki jest Google Chrome
Jeżeli bramka nie przesyła prezentacji numeru przychodzącego przejdź do zakładki Administration > Firmware Upgrade i zaktualizuj oprogramowanie pobierz firmware
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Uwaga:
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu. Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Tagi: Cisco SPA112, Cisco SPA122, dialplan Cisco
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper