1. Zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce jej adres IP oraz admin i hasło admin 2. Przejdź na zakładkę ADVANCED i wpisać w domain name: sip.suoervoip.pl 3. Następnie wybrać radiobutton USERAGENT i podać natęujące parametry Phone Number: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce Ustawienia SIP. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 125XXXX Display Name: Nazwa dowolna Authentication Username: login SIP (7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX) Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. Retype password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
D-Link DVG2001S
1. Zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce jej adres IP oraz admin i hasło admin
2. Przejdź na zakładkę ADVANCED i wpisać w domain name: sip.suoervoip.pl
3. Następnie wybrać radiobutton USERAGENT i podać natęujące parametry
Phone Number: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce Ustawienia SIP. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 125XXXX
Display Name: Nazwa dowolna
Authentication Username: login SIP (7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX)
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Retype password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Tagi: D-Link DVG2001S
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper