1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, Jego IP znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin oraz hasło
4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź ustawienia:
Account active: Yes
Accoun Name: Dowolna Nazwa
Sip Server: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Grandstream GXP2120
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, Jego IP znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin oraz hasło
4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź ustawienia:
Account active: Yes
Accoun Name: Dowolna Nazwa
Sip Server: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Name: Dowolna Nazwa
Send DTMF: via RTP (RFC2833)
NAT Traversal (STUN): Wybierz z listy KeepAlive
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Update
Tagi: Grandstream GXP2120
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper