Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – zdefiniować konta SIP na których będą nagrywane rozmowy przychodzące, – ustalić okres przechowywania nagrań w panelu, – odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3, – uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi: 1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” > “Usługi” z listy usług globalnych wybierz usługę “Nagrywanie połączeń przychodzących“
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług.
3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp (raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Nagrywanie rozmów przychodzących Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz okres przechowywania nagrań:
Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna:
Opcjonalnie skonfiguruj wysyłkę nagrań na własny serwer:
Ważne: Jeśli używasz usługi IVR włącz nagrywanie połączeń w scenariuszu IVR.
Info: Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Nagrywanie rozmów przychodzących
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować konta SIP na których będą nagrywane rozmowy przychodzące,
– ustalić okres przechowywania nagrań w panelu,
– odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3,
– uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi:

1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” > “Usługi”
z listy usług globalnych wybierz usługę “Nagrywanie połączeń przychodzących“
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług
.

3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp

(raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Nagrywanie rozmów przychodzących
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz okres przechowywania nagrań:
Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna:
Opcjonalnie skonfiguruj wysyłkę nagrań na własny serwer:
Ważne: Jeśli używasz usługi IVR włącz nagrywanie połączeń w scenariuszu IVR.
Info:
Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Zobacz również:
Nagrywanie połączeń wychodzących
Tagi: nagrywanie połączeń, nagrywanie połączeń przychodzących, rejestracja rozmów, rozmowy przychodzące
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper