Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia

Zmiana danych (cesja)

Zmianę danych abonenta (dane fakturowe) można wykonać samodzielnie w zakładce Moje konto -> Dane, zmiana podmiotu spowoduje ponowną weryfikację na nowe dane, co oznacza, że zachodzi konieczność wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego należącego do nowego podmiotu. Wpłata może być na dowolną kwotę, jeżeli dane przelewu będą zgodne konto zostanie zasilone i zostanie wystawiona faktura na nowe dane. Zmiana adresu nie jest zmianą abonenta i nie powoduje konieczności weryfikacji.

Jeżeli zmieniasz dane na podmiot zagraniczny nie posiadający rachunku bankowego w polskim banku lub nie możesz wykonać przelewu SWIFT w PLN zmień w zakładce „Dane” walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA. Dane nadawcy na przelewie weryfikacyjnym muszą być zgodne z nowymi danymi.

Info:
• Po zmianie danych automatycznie następuje zmiana danych abonenta numerów znajdujących się na koncie abonenckim.
• Nowy podmiot ma dostęp do całej historii konta, w tym billingów oraz faktur.

Jak pobrać fakturę proforma: Zasilenia (doładowania) konta prepaid

Zobacz również:
Weryfikacja konta