Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks
– ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna

Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej

2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług i zobaczysz jej konfigurację.

3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.