Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – zdefiniować konta SIP / numery na których będą nagrywane rozmowy wychodzące, – ustalić okres przechowywania nagrań w panelu, – odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3, – uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi: 1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” > “Usługi” z listy usług globalnych wybierz usługę “Nagrywanie połączeń wychodzących“
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług.
3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których kontach SIP usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp (raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Nagrywanie rozmów wychodzących: Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz okres przechowywania nagrań:
Skonfiguruj na których kontach SIP usługa ma być aktywna:
Opcjonalnie skonfiguruj wysyłkę nagrań na własny serwer:
Info: Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Nagrywanie rozmów wychodzących
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować konta SIP / numery na których będą nagrywane rozmowy wychodzące,
– ustalić okres przechowywania nagrań w panelu,
– odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3,
– uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi:

1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” > “Usługi”
z listy usług globalnych wybierz usługę “Nagrywanie połączeń wychodzących“
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług
.

3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których kontach SIP usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp

(raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Nagrywanie rozmów wychodzących:
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz okres przechowywania nagrań:
Skonfiguruj na których kontach SIP usługa ma być aktywna:
Opcjonalnie skonfiguruj wysyłkę nagrań na własny serwer:
Info:
Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Zobacz również:
Nagrywanie połączeń przychodzących
Tagi: nagrywanie połączeń, nagrywanie połączeń wychodzacych, rejestracja rozmów, rozmowy wychodzące
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper