Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować konta SIP na których będą nagrywane rozmowy przychodzące,
– ustalić okres przechowywania nagrań w panelu,
– odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3,
– uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.

Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” > “Usługi”
z listy usług globalnych wybierz usługę “Nagrywanie połączeń przychodzących

2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług.

3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.

4. Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.

5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp 
(raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).

Ważne: Jeśli używasz usługi IVR włącz nagrywanie połączeń w scenariuszu IVR.

Info:
Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.

Zobacz również:
Nagrywanie połączeń wychodzących