Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > “Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce “Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w “Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > “Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Zestawienia > Połączenia wychodzące. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce Zestawienia > Połączenia przychodzące, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w zakładce Zestawienia > Wiadomości SMS
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Rozliczenia > Historia rozliczeń, rozwiń wiersz przy wybranym miesiącu aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info: Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Wszystkie faktury znajdziesz w panelu. Gdzie znajdę fakturę > zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak naliczane są opłaty
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > “Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce “Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w “Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > “Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Zestawienia > Połączenia wychodzące. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce Zestawienia > Połączenia przychodzące, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w zakładce Zestawienia > Wiadomości SMS
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Rozliczenia > Historia rozliczeń, rozwiń wiersz przy wybranym miesiącu aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info:
Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Wszystkie faktury znajdziesz w panelu. Gdzie znajdę fakturę > zobacz tutaj
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Cennik numery polskie
Cennik numery zagraniczne
–
Zobacz zestawienia połączeń wychodzących w naszym nowym panelu:
Tagi: abonament, jak naliczane są opłaty, opłaty, rozliczenia
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper