Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta, w panelu klienta znajdziesz podsumowanie każdego połączenia w zakładce Moje konto > "Połączenia wychodzące". Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce "Połączenia przychodzące", naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w "Billing SMS".
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > "Historia rozliczeń", kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
Opłaty za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach okresu testowego.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie w bieżącym miesiącu zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają darmowego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Cennik numery polskie
Cennik numery zagraniczne