Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Integracja SuperVoIP z ElevenLabs

Połączenia przychodzące SuperVoIP -> ElevenLabs
Aby uruchomić możliwość przekazywania połączeń przychodzących do ElevenLabs uruchom usługę SIP trunk w SuperVoIP i wpisz w pole autoryzacja po adresie IP: sip.rtc.elevenlabs.io:5060;transport=tcp

W ElevenLabs w zakładce numery telefonów wybierz importuj numer/z siptrunk i dodaj numer który ma być odbierany przez elevenlabs. Numer ten musi być skierowany na kont SIP, które mają przypisaną usługę SIP trunk w SuperVoIP.

Połączenia wychodzące ElevenLabs -> SuperVoIP
Aby uruchomić połączenia wychodzące w ElevenLabs w zakładce numery telefonów wybierz “importuj numer/z siptrunk”, dodaj numer dla prezentacji wychodzącej i w konfiguracji dodaj klucz nagłówka: x-twilio-accountsid, następnie w polu “wartość nagłówka” podaj losowy ciąg znaków. Przejdź do panelu SuperVoIP, w usłudze SIP trunk w polu “autoryzacja po adresie IP” wpisz: sip.rtc.elevenlabs.io:5060;transport=tcp, następnie w polu “x-twilio-accountsid” wklej ciąg znaków z pola “wartość nagłówka” w ElevenLabs. Teraz na koncie SIP, które ma włączony SIP trunk skonfigurowany z ElevenLabs ustaw prezentację numerem telefonu dodanym wcześniej dla prezentacji wychodzącej.