Konfiguracja telefonii w FRITZ!Box 7490, 7272, 6840 LTE, 7530, 7560, 7590, 6890 LTE z FRITZ!OS w wersji 7.XX
1. W przeglądarce internetowej otwórz stronę http://fritz.box ewentualnie podaj adres IP routera (domyślny adres 192.168.178.1)
2. W zakładce Telefonia wybierz Numery własne
3. Wybierz Nowy numer a następnie określ typ łącza
4. Wybierz Numer telefonii internetowej
5. Wybierz Inny dostawca
6. Uzupełnij dane – w polu Numer do logowania wpisz numer konta SIP – w polu Numer wewnetrzny wpisz numer publiczny lub numer wewnętrzny – w polu Nazwa użytkownika wpisz numer konta SIP – w polu Hasło wpisz hasło do konta SIP – w polu Rejestrator wpisz sip.supervoip.pl – w polu Serwer Proxy wpisz sip.supervoip.pl
Po uzupełnieniu kliknij Dalej 7. Poprawnie skonfigurowany numer
Jeżeli chcesz dodać kolejną linię w zakładce Telefonia wybierz Numery własne (krok 2) wybierz Nowy numer, następnie przejdziesz do kroku 6, w Dostawca telefonii wybierz sip.supervoip.pl i uzupełnij dane nowego konta SIP
Uwaga: Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Routery VoIP
FRITZ!Box
Konfiguracja telefonii w FRITZ!Box 7490, 7272, 6840 LTE, 7530, 7560, 7590, 6890 LTE z FRITZ!OS w wersji 7.XX
1. W przeglądarce internetowej otwórz stronę http://fritz.box ewentualnie podaj adres IP routera (domyślny adres 192.168.178.1)
2. W zakładce Telefonia wybierz Numery własne
3. Wybierz Nowy numer a następnie określ typ łącza
4. Wybierz Numer telefonii internetowej
5. Wybierz Inny dostawca
6. Uzupełnij dane
– w polu Numer do logowania wpisz numer konta SIP
– w polu Numer wewnetrzny wpisz numer publiczny lub numer wewnętrzny
– w polu Nazwa użytkownika wpisz numer konta SIP
– w polu Hasło wpisz hasło do konta SIP
– w polu Rejestrator wpisz sip.supervoip.pl
– w polu Serwer Proxy wpisz sip.supervoip.pl
Po uzupełnieniu kliknij Dalej
7. Poprawnie skonfigurowany numer
Jeżeli chcesz dodać kolejną linię w zakładce Telefonia wybierz Numery własne (krok 2) wybierz Nowy numer,
następnie przejdziesz do kroku 6, w Dostawca telefonii wybierz sip.supervoip.pl i uzupełnij dane nowego konta SIP
Uwaga:
Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu.
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu.
Tagi: FRITZ!Box
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper