Konfiguracja telefonii w FRITZ!Box 7490, 7272, 6840 LTE, 7530, 7560, 7590, 6890 LTE z FRITZ!OS w wersji 7.XX
1. W przeglądarce internetowej otwórz stronę http://fritz.box ewentualnie podaj adres IP routera (domyślny adres 192.168.178.1)
2. W zakładce Telefonia wybierz Numery własne
3. Wybierz Nowy numer a następnie określ typ łącza
4. Wybierz Numer telefonii internetowej
5. Wybierz Inny dostawca
6. Uzupełnij dane – w polu Numer do logowania wpisz numer konta SIP – w polu Numer wewnetrzny wpisz numer publiczny lub numer wewnętrzny – w polu Nazwa użytkownika wpisz numer konta SIP – w polu Hasło wpisz hasło do konta SIP – w polu Rejestrator wpisz sip.supervoip.pl – w polu Serwer Proxy wpisz sip.supervoip.pl
Po uzupełnieniu kliknij Dalej 7. Poprawnie skonfigurowany numer
Jeżeli chcesz dodać kolejną linię w zakładce Telefonia wybierz Numery własne (krok 2) wybierz Nowy numer, następnie przejdziesz do kroku 6, w Dostawca telefonii wybierz sip.supervoip.pl i uzupełnij dane nowego konta SIP
Uwaga: Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Routery VoIP
FRITZ!Box
Konfiguracja telefonii w FRITZ!Box 7490, 7272, 6840 LTE, 7530, 7560, 7590, 6890 LTE z FRITZ!OS w wersji 7.XX
1. W przeglądarce internetowej otwórz stronę http://fritz.box ewentualnie podaj adres IP routera (domyślny adres 192.168.178.1)
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/1.png)
2. W zakładce Telefonia wybierz Numery własne
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/numery_wlasne.png)
3. Wybierz Nowy numer a następnie określ typ łącza
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/typ_lacza.png)
4. Wybierz Numer telefonii internetowej
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/numer_telefonii_internetowej.png)
5. Wybierz Inny dostawca
6. Uzupełnij dane
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/konfiguracja_sip.png)
– w polu Numer do logowania wpisz numer konta SIP
– w polu Numer wewnetrzny wpisz numer publiczny lub numer wewnętrzny
– w polu Nazwa użytkownika wpisz numer konta SIP
– w polu Hasło wpisz hasło do konta SIP
– w polu Rejestrator wpisz sip.supervoip.pl
– w polu Serwer Proxy wpisz sip.supervoip.pl
Po uzupełnieniu kliknij Dalej
![](https://www.supervoip.pl/uploads/files/Help/Konfiguracja_urzadzen_i_programow/skonfigurowany_numer.png)
7. Poprawnie skonfigurowany numer
Jeżeli chcesz dodać kolejną linię w zakładce Telefonia wybierz Numery własne (krok 2) wybierz Nowy numer,
następnie przejdziesz do kroku 6, w Dostawca telefonii wybierz sip.supervoip.pl i uzupełnij dane nowego konta SIP
Uwaga:
Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu.
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu.
Tagi: FRITZ!Box
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP ściąganie połączeń