1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia. Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać ** – urządzenie poda swój adres IP w języku angielskim 2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP, 3. podać domyślne hasło: „admin”, 4. podać następujące parametry w zakładce „FX Port1”:
Primary SIP Server: sip.supervoip.pl NAT Traversal (STUN): YES SIP User ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX Authenticate ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX Authenticate Password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. Name: Nazwa dowolna Outgoing Call without Registration No Register Expiration: 5
UWAGA! Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Grandstream HT 586
Aby skonfigurować bramkę należy:
1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia.
Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać ** – urządzenie poda swój adres IP w języku angielskim
2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP,
3. podać domyślne hasło: „admin”,
4. podać następujące parametry w zakładce „FX Port1”:
Primary SIP Server: sip.supervoip.pl
NAT Traversal (STUN): YES
SIP User ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX
Authenticate ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX
Authenticate Password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Name: Nazwa dowolna
Outgoing Call without Registration No
Register Expiration: 5
UWAGA!
Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Tagi: Grandstream HT 586
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper