Info: Połączenia wychodzące będą realizowane numerem publicznym z konta SIP. Jeżeli na koncie SIP jest więcej jak jeden numer zmianę prezentacji wykonasz w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze publicznym lub usłudze Zarządzanie prezentacją. Dla połączeń przekierowanych połączenie przychodzące może prezentować się numerem przychodzącym.
Porada: Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP. Zobacz więcej tutaj: Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Asterisk
Asterisk bez usługi SIP trunk
plik sip.conf
register => konto_sip:haslo@sip.supervoip.pl/numer_publiczny
[supervoip]
type=peer
username=konto_sip
fromuser=konto_sip
secret=haslo
host=sip.supervoip.pl
fromdomain=sip.supervoip.pl
context=default
insecure=port,invite
plik extensions.conf
[default]
;wychodzące
exten => _X.,1,Dial(SIP/supervoip/${EXTEN},90,)
;przychodzące
exten => numer_publiczny,1,Dial(SIP/numer_telefonu_wewnętrznego,90,)
exten => numer_publiczny,2,Hangup
Info:
Połączenia wychodzące będą realizowane numerem publicznym z konta SIP. Jeżeli na koncie SIP jest więcej jak jeden numer zmianę prezentacji wykonasz w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze publicznym lub usłudze Zarządzanie prezentacją.
Dla połączeń przekierowanych połączenie przychodzące może prezentować się numerem przychodzącym.
Porada:
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP. Zobacz więcej tutaj: Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Zobacz również:
SIP trunk konfiguracja
Nasze adresy IP, porty SIP UDP, TLS i TCP, kodeki i protokoły
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
Tagi: Asterisk, Asterisk konfiguracja
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP